אלי בן דוד בן 32

יועץ השקעות - עצמאי

סטטוס זוגי: נשוי טרי

בעל עסק עצמאי - כבר 5 שנים

  • תיאור: עצמאי באופיו, אוהב לעשות דברים בדרך שלו, רוצה להגשים את עצמו ולעזור למשפחה שלו להגיע לעצמאות כלכלית, נאבק בקשיים להרחבת פעילות העסק.

חטיפים מועדפים:

  •  ביסלי גריל, תפוצ'יפס, בייגלה – מזכיר לו טעמי ילדות

השראה

  • ציטוטים מסרטים
  • סרטים בתחום עיסוקו
  • משקיעים אגדיים – פיטר לינץ', 

מסקנות לגביי אלי:

כעת לאחר שאני יודע את כל הדברים האלה על אלי אני יכול לנצל כל אחד מסוגי המידעים האלה על מנת לנסות ולייצר מסר שידבר אליו, החל מלהשתמש בהומור על זה שהוא גר במרכז הארץ (מחירי הדיור), ועד העובדה שאני יכול לרגש אותו בשימוש במסרים על הורות, השמעת שירים, שימוש בתחביבים שלו, מתן ציטוטים – שיעזרו לו להפנים מסרים, יצירת אמפתיה בעזרת הסטטוס התעסוקתי שלו – כדוגמת: איך מתגברים על חוסר הרצון הזה לקום בבוקר כשאתה שכיר?", להציג מסרים שיעניינו את אשתו או את הילדים שלו, והדוגמאות לא חסרות.

חינוך : בוגר האוניברסיטה העברית תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים

אזור מגורים

  • מרכז הארץ.

נרתע:

  • מאנשים שצועקים.
  • כפייה דתית.

תחביבים

מוזיקה - רוק אלטרנטיבי, רוק ישראלי, מוזיקה שקטה, פינק פלויד 89%
מותגים - אולסטאר 61%
חטיפים - ביסלי גריל, במבה, תפוצ'יפס 71%
מסעדות טובות 50%
טיולים בחו"ל 85%

דרכים ליצירת קשר עם אלי ואנשים דומים לו:

  • www.linkedin.com
  • www.youtube.com
  • www.facebook.com
  • www.google.com

אסביר חלק מהשימושים של המדיות שהצגתי לעיל:

  1. לינקדאין – ניתן לייצא רשימות אקסל של חברים שלך מהלינקדאין ולייצר קהלים דומים בפייסבוק.
  2. לייצר מסרים שעלולים לחדור ולשים אותם ביוטיוב – בסירטונים שאנשים כמו אלי יכולים לצפות – בהתאם לתחומי העניין של אלי.
  3. פייסבוק: לייצר מסרים נכונים לאלי ולדומיו.
  4. גוגל: צ"ל בעזרת מחקר מילות מפתח נכון, ואיפיון נכון נוכל לאפיין של חיפושיו של אלי בגוגל בהקשר לעסק שלנו – ולפי זה לפרסם באנרים במובייל בשעות הנכונות.