קצת עלינו

שלום לכולם קוראים לי שגב, אני הבעלים של סמול טראפיק מדיה. סמול טראפיק מדיה היא חברת מדיה וקריאייטיב המתמחה במתן שירותים דיגיטליים לחברות ואירגונים. השיטה שלנו מתבססת על מתן פתרונות חדשניים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות קיימות, ורעיונות קריאייטיבים שעוזרים לשותפים העיסקיים שלנו לבדל את עצמכם מהתחרות. כך הם מצליחים להגיע לקהלים הנכונים בזמן הנכון, בערוץ הנכון - וכמובן עם המסר הנכון.

ניהול זמנים וציפיות:

בחישוב זריז שעשינו – גילינו שאדם ממוצע יקרא את הטקסט הבא באזור ה – 2.5 עד 3 דקות.

עבור 2.5 דקות מזמנכם תקבלו את הדברים הבאים:

  1. הסבר קצרצר עלינו ועל האתר שלנו.
  2. ראיית העולם שלנו וכיצד היא מתחברת אליכם.
  3. כלים רלוונטיים ואמיתיים עבורכם.
  4. תפנימו את המסר החשוב מכל, מהו ? ובכן, בשביל זה תצטרכו לקרוא עד הסוף.

Turn your content into a greased slide

אם להיות ישיר המטרה שלי ושלנו בזה הרגע, היא להציג בפניכם טקסט שייצר אצלכם שטף בקריאה, יגרום לכם להשראה ויגרום לכם להגיד לעצמכם: "הבחור הזה יודע על מה הוא מדבר, כנראה שיהיה שווה לנו לעבוד איתו". בין אם אתם רואים אותי כאדם מתנשא או לא אני מרשה לעצמי להגיד שאני יודע על מה אני מדבר.

ואם נכמת את זה, המטרה שלנו היא לעזור ללקוחות שלכם להבין בדיוק אותו דבר לגביכם, וזה קונספט פשוט מאוד שמדבר על: "תשמע החבר'ה האלו יודעים על מה הם מדברים, כנראה שיהיה לנו שווה לעבוד איתם".

Enter the conversation already happening in your prospects mind

אז איך באמת נעשה את זה?

האם עצרתם פעם ושאלתם את עצמכם: "איך אנחנו מצליחים להעביר את המסר שאנחנו רוצים להעביר?"  קראתי פעם במקום מסויים שאדם קונה מקדחה, לרוב לא כי הוא רוצה מקדחה אלא כי הוא רוצה חור בקיר – זה מוביל אותי לאותו הנושא שעלינו לפענח מהו בדיוק הדבר הזה שהלקוח שלנו כל כך רוצה להשיג.

באותו מומנט – אומר שיכול להיות שאתם מעולים בתחומכם, ואפילו יוצאים מגדר הרגיל! מעולה! אבל מוצר מעולה, לא מחייב עסק מצליח. עסק מצליח הוא כזה שיודע להציג את עצמו (כן כן להציג..) כשונה עצמו מהאחר, ויודע להעביר לאחרים את המסר שהם רוצים שהם ירגישו, כי הם בחרו בו – דבר שמוביל אותו להיות מוביל בתחומו במכירות. 

Create a motivation that would make people choose you

בוא נתחיל מפה, שיווק הוא דריסת הרגל הראשונה שלך בעת המפגש עם הלקוח, בין אם הוא באונליין או פרונטלי. ההבנה והידיעה מדוע אתה מתאים לו, היא זו שיכולה לעשות את ההבדל – הרבה אנשי מכירות שמנסים למכור משהו, לא מספיק מבינים את הקשר בין רמת החיבור של הלקוח אליך, לרמת המוטיבציה שלו לעשות איתך עסקים (בגלל זה הם הרבה פעמים מפסידים את הלקוח בניסיונות למכור לו משהו לפני שהם מכירים אותו).

כחלק מהדרך הזו עלינו לייצר פגישות ונשאלת השאלה איך באמת עושים את זה?! 

בוא נראה דוגמאות מגדולי המותגים בעולם

אם כך מהו המצב שעלינו לייצר?

Find out what moves a man, and you can move him

אנחנו מדברים על תהליך של יצירת קסם, ההבנה כי עלינו לייצר סיפור שיומחש ללקוחות הפוטנציאליים שלנו בזמן שהם מתרשמים ממה שהם רואים, קוראים, ומעל הכל חווים (קחו את המילה הזאת איתכם קדימה), היא זו שתייצר אצל אנשים מוטיבציה לפנות אליכם.

הנה דוגמא טובה לקופי שמכר לכולנו בשלב כזה או אחר של החיים: "אם אתה חושב שדברים לא הולכים בדיוק כמו שחשבת בחיים, אז זה הולך להיות המסר הכי חשוב שאי פעם תקרא! בגלל שב – 15 דקות הקרובות אני אלמד אותך שיטה פשוטה לעבוד 4 שעות בשבוע ולחיות את החיים שתמיד חלמת עליהם!"

נשמע מוכר לא? אבל בוא נדבר על זה רגע – איך טובי הקופירייטרים הגיעו למשפט בנוסח הזה? 

אותם היו הם פשוט – אנשי שיווק טובים בעלי ההבנה שעליהם לייצר בידול על ידי ההבנה הפשוטה כי הם לא עושים מה שנראה להם נכון, אלא הם פועלים מתוך הבנה כי עליהם לחפור הרבה יותר לעומק כדי למצוא את האמת!

אם אתה הולך לבקש מאנשים את הכסף שלהם, עליך קודם כל לפנות לתשוקות האנוכיות שלהם! אתה לא מהמר שאנשים יבינו מה כתבת, אתה לא משאיר מקום לספקות. ואני אפילו אעיז ואגיד שאתה ממש צריך להיכנס למיטה עם הלקוחות שלך, כדי להיות מסונכרן עם התשוקות הפנימיות ביותר שלהם, ולהפוך להיות תלמיד של הטבע האנושי

סוד הקסם

הקסם שאנחנו מייצרים, הוא בכלל לא קסם, אלא הוא תוצר של עבודה קשה, מחקר מעמיק ויצירה וניהול של בידול אמיתי על למידה מתמדת!

 אם הדברים האלה מדברים אליכם אז אני אומר לכם שאתם חייבים לעצמכם את העניין הבא תתקשרו אלינו או צרו איתנו קשר אנחנו רוצים לתת לכם מתנה ולעשות עבורכם מחקר על העסק שלכם ללא כל עלות – כל שעליכם לעשות הוא לגלול לתחתית העמוד, לספר לנו קצת על העסק שלכם – ואנחנו נתחיל בעבודת המחקר.

 

מחכים לשמוע מכם – שיהיה המון בהצלחה בעסקים ובחיים.

הטקסט נכתב בגוף זכר אך מתייחס לזכר ולנקבה בו"ז***

שגב – סמול טראפיק מדיה.